HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Őszi szünet~

Rayna X 2010.11.07. 20:30

Sziasztok!

 

A cím mindent elárul, a mostani kis irományom az őszi szünetben történtekről fog szolni.

Egy hatalmas erejű fájdalommal indult, Korgika halálával... az első napokat átszenvedni tudtam csak (azóta, amióta már látszott szegénykén, h haldoklik). Mikor tényleg itt hagyott minket, akkor kerültem mélypontra. Anyu ezt látva rajtam és nővéremen, igyekezett segíteni rajtunk, és segített programokat szervezni, h lekössük magunkat. Ez igy most ennyi nap után érződik, h segített, már vmivel könnyebb. Persze ettől függetlenül minden nap gondolok Rá, és minden kedves emlékünkre. <3

Anyu első szervezett programja egy mozizás volt keddre téve. Adott pénzt, h megnézzük nővéremmel a Fűrész 3D-t. Nagyon kedves volt tőle, és téll joo is volt a negatív gondolatok elterelésére. x) A film maga tetszett, csakugy mint az előző részek, hozta a hozzá fűzött reményeket. x) Nővéremmel is elhülyültünk, joo volt az egész du/este igy vele, mozizni se moziztunk még igy 2en sose, ugyh ez az egész igy kellett. :D

Szerdára volt már egy ideje leszervezett programunk nővéremmel és Sziszivel. Elmentünk fodrászhoz, pontosabban Princess Cthulhu-hoz. Joofej csaj, és joo munkát is végzett mindannyiunkon! x) Boszinővérkémnek végre nem törött a hajvége és egyenes a frufruja . :D Sziszinek is lett adva egy kis forma a hajának. :D Nekem meg joo rövid lett, mivel eléggé el volt törve már, de joo formája lett, elégedett vagyok. ^^ Persze hazafelé szakadt az eső, h csakazértis szétjöjjön mindenkinek a haja. ^^" (OK, nekem talán annyira nem, hála a kapucninak. xD)

Másnapra Biussal beszéltünk meg egy talit, ami már nagyon kellett, hisz rég találkoztunk igy norm-ba (szoval nem családi izéken). Elmentünk először Nyugatiba Mekibe, de azt ujították, igy Oktogonhoz ültünk le parkba enni (Mekiből hozott kaját). Aztán betértünk Ezeregybe vízipipázni. De nagyon jool elbeszélgettünk na meg hülyültünk. x)

Pénteken meg Groove lázban voltam egésznap, várva az estét. De aztán eljött, a többiről meg már az előző postban beszámoltam. x3 A hétvége többi napja meg pihenősen telt, kisebb-nagyobb tanulással és az iskolára való ráhangolódással.

Kár, h véget ért, még mentem volna erre-arra. Kisebb nyár feeling. :D

~Rayna X

P.S.: Kép uj hajamról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép x peti szünet fűrész 3d dóra ng őszi boszi cthulhu princess sziszi nővérkém zemán rayna bius

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr632432081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása