HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Csajos buli~

Rayna X 2010.12.20. 16:16

Sziasztok!

 

Először is: végre szüneeet! *.*
A kezdése rögtön szombat este egy buli Morrison'sban volt Sziszivel és Dorcival. ^^ Hát nem ugy sikeredett, ahogy terveztük, pedig nagyon jool indult.

Elég sietve készültem el, és kb rohantam a buszhoz. xD Sietségemben majdnem rossz buszra szálltam, de nem gáz! xD Sziszi jool ki is nevetett emiatt, dehát én is magamat. xDDD Majd Dorcit is később felszedtük, és már mentünk is a buliba. Ott bementünk, ruhatárba bepakoltunk, és már vettünk is vmit inni. Mindannyian Zombie koktéllal kezdtünk. Én amint megittam, már éreztem, igy nem is vettem többet (el akartam azt mindenképp kerülni, ami mult hétvégén volt). Ők még fejenként vettek 2-2(!) Mai Tai koktélt. Ezekután nem is volt csoda, h nagyon brutálul berugtak! :DDD Mondjuk én is voltam annyira kész, h vhol elhagyjam az öngyujtom (ez azért nagy szó, mert én mindig nagyon vigyázok mindenemre). Aztán bementünk táncolgatni is nyilván. x3 Jool elvoltunk nagyon! ^^ Csak az a sok nyomulós pasi volt kicsit zavaró, h mindet le kellett csapni, h felfogják, h leszarom őket! :"D Aztán elugrottam vmikor wcre is, mikor mire visszamentem csajokhoz, ők épp már mentek ki a tánctérről. Igy mentem utánuk gyorsan. Épp ki voltak akadva a pasiktól (főképp Sziszi, h r*bancozzák őt). Igy Dorci feldobta az ötletet, h menjünk át Corvintetőre. Nekem végülis tetszett a javaslat, mert az is hasonlóan nem rossz hely + ott nincsenek ien pasik. Kivettük tehát a ruhákat, és utnak indultunk. Dorci elbambult a buszon, és már Astoriánál szálltunk csak le, ahol csak romlott a helyzet. :S Dorci rosszul lett, sőt utána Sziszi is, igy egyértelművé vált a döntés: irány mindenki haza. Lementünk metróhoz, majd mi Sziszivel Batyin átszálltunk buszra. Majd ő hamarabb leszállt, én meg pár megálló mulva szálltam le és sétáltam haza. Időben meg már éjfél előtt itthon is voltam. Szoval ez egy ien jooval-rosszal teli, rövidke buli volt, ami annyiból nem volt rossz, h legalább tudtam egy normálisat aludni! xD

Vasárnap is épp ezért végig lustálkodtam. ^^
Ma meg kozmetikushoz mentem arckezelésre. x)

S, h a jövőbe is nézzünk kicsit nagyvonalakban...:
Kedd-Szerda-Csütörtök: Itthonlevés, sok takarítgatással.
Péntek-Szombat-Vasárnap: Karácsonyozás.
Utána hét hétköznapok: Baráti talik. ^^
Utána hét Péntek: Szilveszter. x3
Szoval minden joonak ígérkezik. <3

~Rayna X

P.S.: Én buli után (mert mindig csak akkor van időm fotózkodni xD)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép buli x party tánc rosszullét szünet tervek pasik dóra kozmetikus sziszi dorci morrisons nyomulós zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr982528187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása