HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Több hét bepótlása~

Rayna X 2011.01.27. 14:53

Sziasztok!

 

Már lassan 3 hete nem jelentkeztem uj bejegyzéssel, emiatt elnézést is kérek. Eléggé el voltam havazva, és sose jutottam el odáig, h tudjak írni értelmesen pár sor beszámolót. Na de akkor most mindent pótlok, tömören. x)

Kezdem a január 7-vel, egy pénteki nappal. Ekkor Petivel találkoztam du, suli után. Vízipipáztunk egyet, és joot beszélgettünk. x) Majd ő tovább akart menni kocsmázni, ami végül ugy alalkult, h én is mentem vele. :D Andersenbe tartottunk. A villamoson szót ejtettünk Atis ismerősünkről, erre nem épp felszállt hozzánk közeli ajtónál, és leült közel hozzánk?! O_o Aztán fel is ismert, és odajött. Beszéltünk vele pár szót, majd metrónál elszakadtunk. Dehát én ezen behaltam komolyan. Sose szoktam őt bulin kívül látni, erre épp ekkor jár arra, ahol én, mikor szót ejtek róla... durva. :DDD Na mindegy, mire Andersenbe értük, tul voltam a sokkon. :D Ott várt már minket Petinek az ismerősei egy asztalnál: Ténia, Midian, Krissz, Jürgen és még egy srác, akinek nem tudom a nevét. :3 Eleinte kicsit félénkebben ültem köztük, főleg, h Peti elment métersörért, én meg ugye senkit se ismertem (személyesen legalábbis). xD De miután visszajött, és még ittam is rá, megjött a kedvem, és jool el próbáltam beszélgetni Mindenkivel. x) A srác, akinek nem tudom a nevét, félénkebb volt, de nagyon aranyos, csak hamar tovább is ment. Ténia cuki csaj, fogadott hugommá is vált. :3 Jürgen egy forma, azóta fogadott apuci már. x3 Midian-nel is tudtunk többet beszélgetni, szimpatikus lány. x) Krisszel már jooval kevesebbet sikerült kommunikálni, csöndben volt nagyon, de attól még aranyos. :D Időközben Gzenon is beesett közénk (ő az, aki LD50 Szülinapi Party után segített sokat a hazamenésben :D). Neki be nem állt a szája, multkor csöndesebbnek tünt, de maradjunk annyiban, h az a multkor volt. :D Most sokat röhögtünk együtt, joofej. :DDD Szoval ezzel a kis társasággal voltunk el jool egész éjjel. Miután Andersen is bezárt, átmentünk máshova, csakhogy még hülyülni tudjunk. :D Mondjuk ott már erősen bepunnyadtunk, meg a pénzünk is elfogyott már. De azért kb 4-ig ott maradtunk, majd utána együtt Mindenki hazaindult.
De joo este volt nagyon. ^^ Örülök, h végül ugy alakult, h elmentem! x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még pár Szilveszteri kép :D

 

Következzen január 14-e, péntek. Kék Yukban volt Culture Clash Vol2. A Dr. Melancholia és Dharma nevezetű együttesek léptek föl. Nővéremmel mentünk oda 2en, persze előtte még iszogattunk itthon ketten. Nekem sikerült is elérnem a jookedvet. xD Épp be akartunk menni, és jött ki első ismerősünk, Sharkey drága. :D Majd bent is sikerült elcsípni sok Mindenkit: Peti (<3), Hófehérke, Nícia, Kupak, Norbi (Kupak barátja), Zeak, Gzenon, Ténia, Midian, Krissz, Kollega, Reni, A tagok, stb. A koncerteket nővéremmel végigültük. xD Azaz én Melancholia előtt még egy Becoming Insane-re bementem bulizni, de aztán vissza is ültem mellé. :D Ott sokat hülyültünk megint egymással és a többiekkel, épp mint a multkor. ^^ Nővérem legnagyobb poénja volt: "Csirke pörkölt ízű a cigim." XDDDDD Aztán koncert után nővérem hazament, mert másnap kelnie kellett korán tanfolyam miatt. Kupakék vele tartottak. Én maradtam többiekkel bulizni. Na ott már jött joo zene is: X-Bass (*___* sikítoztam közben, köhömm~ nemgáz x"D), Skinny Little Bitch, Hit Me Hard, Chaos, Engel, Lady Gaga (utálom, de poénnak joo volt :"D) stb. Voltak joo kis kellemes elektronikus zenék is, jool estek a fülemnek. ^^ Aztán az este így telt végülis: tánc, aztán néha meg leülés beszélgetésekkel. Aztán hamar vége is lett a bulinak, gondolom közrejátszhatott, h kevesen voltunk. Gzenon megint felajánlotta, h hazavitet, nem tudtam nemet mondani. :D Ott az autóban meg utána nem tudom miért, de olyan vidám lettem. *.* Kiteljesedett bennem az a boldogság, amit ez a társaság nekem ad, az, h milyen joofejek és kedvesek... megimádtam őket. x) Utána otthon is végig vigyorogtam. x3
Szoval összességében nagyon kellemes este volt. x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez még a csajos buli után készült kép, de mosolygós vmennyire, ugyh ideillik x3

 

Most a következő estét írnám le, azaz a 15-ei, szombati estét. Dettivel és neki egy ismerősével (unokahug?) beszéltük meg, h elmegyünk iszogatni vmerre, hisz utoljára nyáron ittunk együtt. Elmentem hát feléjük. Kicsit sajnos késtem, mert a pénztárcámat otthon hagytam, és csak a buszmegálló közelében jutott ez eszembe (még ez is szerencse, durvább lett vna, ha felszállok már egy buszra és ugy). ^^" Mondjuk ígyis én értem oda leghamarabb, na nem baj. Aztán megjött Detti is, aztán Dalma is. Dalma aranyos lány, vicces, joofej, nekem szimpatikus. x) Elmentünk először boltba, amit nehezen találtunk, de végül meglett egy. Mondjuk az egész esténk erről a bizonytalan kérdezgetésekről szólt. xDDDDD Majd vhol ott környékükön leültünk egy parkszerű helyre iszogatni. Közben hülyültünk, de persze komoly témák is előkerültek, mint mindig mikor kicsit iszik az ember. :D Aztán továbbmentünk csocsózni. Nem tudom már merre volt, vhol Pesten az már. :D Joo volt, löttünk jookat is, öngólokat is, csak a szokásos. xD Aztán mentünk is tovább onnan. Környéken megfigyeltem, és ekkor még nem értettem, miért van ennyi rendőrautó. O_o De aztán másnap ugye kitudódott (West-Balkános eset). De mi tudatlanul mentünk hülyülve az utcákon, néha szabálytalanul át menve az uton (lehetne néhol több zebra -.-"). :3 xD Aztán végül buszra szálltunk, és mentünk Óbuda fele. Felmentünk a hegyre, a régi idők emlékére (am is bevállaltuk, egészen joo, enyhe időnk volt). Kicsit megint csunya dolgokat csináltunk :3, amit meg is járt a bokám (azért nem olyan durván), de joo ötlet volt, megérte. :D Iszogattunk még, elvoltunk reggelig. x) Aztán kb 8-9 körül hazaestem. :DDD
Szoval joo volt, máskor is csinálunk még ilyet. x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Körömrágás kb xD

 

A következő beszámolandóm a 21-e, péntek. Ez most nem buli, ez színházlátogatás volt (erős ugrás xD). x) Megnéztük anyuval, nővéremmel, keresztanyukámmal és mamámmal a Vámpírok Bálját. Nekem tetszett. x) Története ugyan így nem sok volt, de joo dalok voltak benne (főleg az 1-2 elektronikusabb xDDD), meghát látványos volt nagyon. ^^
Szoval egy élmény volt. x)

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy pár mobilos képecske :D

 

Másnap viszont nem telhetett buli nélkül. :D 22-én, szombaton Sziszivel támadtunk! :DDD Morrison's 2-be mentünk megint, mint multkor, csak most 2en. Szerencsére ez a hely nyitva volt a West-Balkános dolog ellenére is, bár nem volt minden része nyitva + nagyobb volt a biztonság is. Bementünk, ruhatár, majd vettünk egy Speed és egy Zombie koktélt. Iszogattunk, lassan érezni is kezdtük a hangulatot. :D Közben odajött egy néger és egy ázsiai csávó. :D Sziszi inkább a négerrel beszélgetett, én meg inkább az ázsiaival (mellékesen angolul tudtak csak, magyarul nem). Joofejek voltak, lehetett velük hülyéskedni. :D Ők folyton vmi húúúkii land-ról beszéltek, mi meg rávágtuk Sziszivel az lala land. :D Meg ázsiai csávónak dumáltam a Japán imádatomról meg, h szeretem a K-pop-ot is. :DDD Mondta, h ő is, rákérdezett, ki a kedvencem, mondom 2ne1, ő meg ujongani kezdett, h az joo. :DDD Aztán miután megittuk az italkáinkat, bementünk táncolni. De nekem elég hamar el kellett mennem wc-re, ugyh addig ott hagytam Sziszit, had bulizzon, pasizzon. :D Ám mire visszaértem, már sehol se találtam. Gondoltam felhívom, de térerő nem volt ott lent, ugyh el kezdtem felsétálni a ruhatár fele. Épp éreztem, h már rezgek is, Sziszi volt az. Felvettem, és mondta, egyszer elvesztette az egyensulyát tánc közben, és elesett, aztán már ment is oda egy bizti hozzá, elkérte a bilétáját, odaadta neki a kabátját, és kivitte. :S Így hát mentem én is kabátomért, és kimentem hozzá. Elég feszültek voltunk emiatt, de a partyhangulatunk megvolt még, így ugy döntöttünk elsétálunk Rocktogonba, és bulizunk ott egy joot nosztalgiából (ugyis tervben volt, h egyszer kéne nosztalgiaparty ott). Közben nekem elszakadt a táskám (dejavu), csak most a másik oldalon. -.-" Uton végig mindenkitől biztosítótűt kértem, míg nem 2 csajnál épp volt egy! :D Cserébe kaptak cigit, ugyh mindenki örülhetett. :DDD Bár az már más kérdés volt, h nem tudtam oan jool beszurni, és néha szétjött, de azért elvoltam vele vhogy. x) Aztán végre oda is értünk. Minden a régi árban volt, így mentünk is be. :D Bejáratnál már ismerősök fogadtak: Endo és Timi (Ghost bátyómnak csinált általam készített műrasztával :D). x) Meg persze Dóri is lent volt, mint mindig régen is. :D Sziszivel mentünk is be rögtön táncolni. Eleinte oan nemtom mien zenék voltak, de viccesek voltak. xD Aztán jött 1-2 ismerős is már: Depresszió, Tankcsapda, Rammstein, stb. ^^ Közben 2 srác odajött táncolni velünk. Sziszi kavarni kezdett az egyikkel, míg a másik próbálta őket gátolni. Emiatt el kezdtem beszélgetni vele. Mondta, h annak a srácnak már van egy 1 hetes kapcsolata. Mondtam, h az még nagyon komolytalan. :D Aztán még 1-2 szót váltottunk, majd én spontán el kezdtem járkálgatni mindenfele a Rocktogonban. x"D Végül leültem egyedül egy nagy asztalhoz. Odaült 3 srác (márcsak itt volt több szabadhely). Eleinte csak ugy ültem mellettük, majd mikor vmit poénkodni kezdtek a West-Balkános eseményekről, elnevettem magam. xD S onnantól el kezdtek engem is bevenni a beszélgetéseikbe. Közben Sziszi is leült közénk, meg a srác, akivel kavart is. Hát ezek a srácok agyon oltogatták egymást, akkora hülyék voltak! xDDD Közben az a srác, akivel Sziszi kavart, lelépett, de nem volt baj, Sziszinek ugyis uj kiszemeltje lett a 3 srác közül. xD Én is elbaromkodtam eggyel, a harmadik meg kb végig csöndben figyelt (dehát kell egy ilyen ember is! :D). Ittuk Sziszivel folyton a sörüket, néha taktikásan "lopni" is kellett tőlük sört (xD), a lényeg, h szomjasak se maradtunk (még ouzo-t is ittam, s ügyesen másodszorra kitaláltam, h ezt fog hozni egyik srác :D). :D El is hülyültünk. :D Szoval nagyon viccesen alakult így végül az este. Sziszivel kb végig egymás vállán feküdve röhögtünk, h ezek mekkora barmok! xDDD Aztán zárt a hely, és elindultunk így haza. :D
Szoval egy kissé spontán este volt, de pozitívan kihoztuk belőle, amit lehetett. x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én manapság hétköznap xD

 

(Elnézést, ez a bejegyzés képek terén most ien "ego-s" lett. xD)

Egyébként ez a hetem most sulimentesen telt. Sikerült benyelnem vmien vírust, és kidöntött egész hétre. Hétfő-kedd voltam a mélyponton, mindkét nap végig 38-40 fokos lázam volt... :S Aztán szerda-csütörtök ez már lement, de még gyengébb voltam. Mára érzem azt, h már ujra a régi lettem végre. x) Ugyh holnaptól ujra kimozdulgatok majd, már rámfér, nem szoktam meg, h több napot itthon vagyok bezárva kb. Ugyh joo lesz, majd jelentkezem. x)

~Rayna X

Címkék: blog kép színház betegség x kocsma peti dóra rocktogon boszi vámpírok sziszi andersen morrisons melancholia bálja zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr992618298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása