HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Új kezdet, ismételten...~

Rayna X 2011.03.21. 20:17

Sziasztok!

 

Huha, hát igen... :D

Már kb másfél honapja nem jelentkeztem uj bejegyzéssel. Nem is tudnám megmondani az okát, miért is nem. Események márpedig történtek. Csak egyszerűen nem jött hozzá ihlet, h összefogalmazzam. De most ujra neki akarok látni! x)

Kezdem egy kellemetlenebb témával, amit talán már a cím is elárul...
Igen... Petivel VÉGE.
Nem akarom most se (mint anno Dávidnál sem) kifejtegetni (akit érdekel, keressen fel privátban), max csak röviden, kulcsszavakkal:
Az utolsó honapban megromlott kissé a kapcsolatunk...
Neki is volt velem baja, nekem is vele...
Én meg akartam oldani, de ő csak azt várta el, h én lépjek...
Szünetet adtam neki emiatt, h ezt gondolja át...
Ő nem keresett fel hetekig, h mi lett a végső döntése...
Ehelyett megcsalt, s még gerince se volt szólni, h mi van...
Meg is alázott mindezekkel, így én kimondtam a szakítást (ha már ő nem volt képes)... (Ez történt február 13-án.)

Szoval összességében ezek után nem is bánom. Nyilván eleinte, meg hát akkor végig fájt, de megtudva, amit ténylegesen művelt, s hát amilyenné vált (messze nem oan már, akit megismertem tavaly), így már nincs min sajnálkozni. Inkább örülök, h kiderült, h ennyire éretlen s befolyásolhatóbb személyisége van neki. Ahogy mondani szokták, jobb később, mint soha. Majd ő is rá fog jönni idővel 1-2 dologra, pl az új barátnőjével kapcs, aztán jön majd egy óriás kopp (főleg, h addigra már egy barátja se fog megmaradni mellette). De nem fogom sajnálni, az biztos. Meg fogja érdemelni. De nagyon.

Én azóta teljesen jool megvagyok. Az életem ugyanugy megy tovább, csak nélküle. Szoval minden rendben! x)

~Rayna X

Címkék: blog x peti szakítás vége dóra zemán rayna

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr42760181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciel1989 2011.03.29. 14:26:38

érdekes..
Várt hát mert Te nem nagyon csináltál semmit
ÉS Tényleg igaza lett ha Ö nem keres akkor nem találkoztok és nem beszéltek ...
bár én a megcsalást is cáfolom. főleg mert már 1 hete vagyis sztem több mint egy hete semmi kapcsolat nem volt köztetek annyi h fb-n ki volt irva h kapcsban vagytok..Ns-en köszönni se voltál képes neki.Még én is láttam h leszarod..még utána is várt h keresed e.de végül elege lett..adódott egy alkalom amikor mi összejöttünk..ö személyesen akart veled szakitani.hétvégén nem tudott mert elutaztak csak vasárnap lett volna alkalma.már vége volt csak rendesen le akarta zárni..ennyih..jah mivan velem?
Mire jön rá? Biztos lehetsz benne H mindent tud Rólam ^^ Nálam egy kapcsolatban alap h mindent elmondok a másiknak és ez forditva is igy van..és Te Meg kicsit sem ismersz ..az h te valami képet Felállítottál magadban rólam az meglehet :) De aki ismer tudja mien vagyok ^^ és tudod vannak közös barátaink Ibi Sharky stb .. és nyugodtan kérdez rólam ha ennyire érdekel. ^^ Hát én mindig mellette leszek :) És Biztos Lehetsz benne h Gzenon is és sztem még elég sokan.. ne aggódj egyedül nem fog maradni :D Kösz az aggódást mi majd vigyázunk rá ^^
Jó ha minden rendben :D látszik is ebböl h mennyit jelentett neked ...:) áhh igazából nemszoktam ien gonosz lenni mint most. meg nem szeretek senkivel se rosszba lenni..de ez most muszáj volt.Bocsánat ...

Rayna X 2011.03.30. 07:30:21

Nagyon rosszul vagy te informálva, kislány.
Pont, h CSAK én csináltam vmit. Én győzködtem őt nem 1x, h ezeket a gondokat beszéljük már meg normálisan, fejtsük ki bőven, h mi is a problémánk, különben csak gyűlne és gyűlne, s sose lenne megoldva, sose tudna helyre rázódni a kapcsolatunk. De ő erre nem volt nyitott, inkább MSN-en zaklatott ezekkel, így a helyzet átment abba, h mindketten már ott megosztottunk egymással 1-2 problémát. Itt már látható volt, h ahhoz, h itt téll minden ujra a régi legyen, mindkettőnknek változtatni kell 1-2 dolgon. Ekkor is javasoltam, h találkozzunk, beszéljük bővebben át, s lépjünk mindketten annak érdekében, h a MI kapcsolatunk rendeződjön (mert egy kapcsolatnak ugyebár két oldala van). Igen ám, de ő már ekkor kijelentette, h amiket én írtam észrevételeimet vele kapcs, azok biztos, h nem igazak, meg h ő tökéletes ebben a kapcsolatban, s h nem hajlandó semmit se tenni. Itt szép lassan betelt nálam a pohár, h h lehet vkinek ekkora képe. De még reménykedtem, adtam esélyt a dolognak, így időt adtam neki, h gondolja ezeket át. Biztosra mondtam neki, h én várni fogom, h tisztázzuk, ha már BIZTOS döntést hozott. S elbucsuztam. Utána több hetes, stresszes várakozást éltem meg. Vártam, h elmondja, mit akar. H képes e éretten, normálisan, komolyan beszélni erről vagy sem, s akkor inkább hagyjuk az egészet a p*csába. Vártam, vártam és vártam. Shoxx-on is igen, ott volt, de nem jött oda még köszönni sem. Én nyilván nem mehettem oda, h "Szia, csak köszönök, am döntöttél már??" H nézett vna már ki... hát nyilván nem fogom zaklatni, befolyásolni, semmit sem. Ezt, h nem jött végül oda, elkönyveltem annak, h még nagyon nem tudja, mi legyen. Ugyh vártam továbbra is. S eközben kezdte el ő összeszűrni veled a levet. Ami persze FB-n feltűnt nekem is (azért az elég cink, h ugyanazokat a dumákat, zenéket nyomja neked is, mint amiket nekem anno xD), hülye nem vagyok. S mikor dob egy levelet a kis piti hülyeségei miatt, akkor már téll teljesen kiborult a bili... taplóság volt. Köztünk ekkor még csak egy szünet volt, ami r*hadtul nem egyenlő a szakítással. Én téll tele feszkóval vártam rá, de ő benne még annyi gerinc sem volt, h annyit írjon csá. Az hülye kifogás, h személyesen akarta megbeszélni. Azért egy figyelmeztetést adhatott vna még időben, h ne stresszeljem magam ennyi időn keresztül. Megalázott, de teljesen. Ugyh ezek után a szeretetem elég rohamos tempóba átváltott gyűlöletbe. Maga a személye sem a régi már, a viselkedése meg ugyszintén ezzel együtt, ennek hatására korcsosult el. Ugyh összességében csak azt bánom, h így meg kellett változnia (dehát oan picike éretlen még, erre hajlamos). Igazán szerény, rendes srác volt, amiből ma már téll ahogy hallom mindenkitől, nem sok maradt. Dehát ez van. Az én életemnek nem része, engem már nem érdekel. :D

Nem ismerlek, de már első benyomásra sem voltál szimpi élőben. Aztán pluszban hallottam rólad épp elég dolgot, épp elég embertől, h egy egyértelmű kép kialakuljon. Szerintem tudod te kb mikről lehet szó... x)

Azt meg hidd el, pont nem érdekelsz se te, se Peti.

Én élem a saját életem! ^^

Ciel1989 2011.03.30. 11:32:13

Kislány :) XD jó elnézem.
Azt tudom h állandóan Problémád volt..
hát amiket mondtál rá télleg nem igazak :D talán az egoista de az énis vagyok és sztem Te is és biztos vagyok benne h mindenkiben van egoizmus még ha nem is veszi észre...
Shoxxon Te nem mentél oda köszönni :) mi előbb voltunk ott te érkeztél késöbb és alap h ezáltal neked kellet volna köszönni..
nem kezdte velem összeszürni...mikor megismerkedtünk elkezdtünk barátkozni.elég közel került hozzám kb ö állt hozzám legközelebb barátilag.Attól még h November óta tetszett.. nem léptem semmit mert tudtam h barátnője van és nem akartam szemét lenni..plusz nem futok már fiúk után .XD az meg más h közbe egymásba szerettünk..
Nem cink az :) A fiúk olyanok h ha egy udvarlási szöveg vagy akármi bejött nekik..akkor azt továbbiakban is alkalmazzák :D ...De szünetet azt te mondtad magadnak...
Hát Te nem vetted észre h vége.. most mondja h készülj fel h szakitani fogok veled vagy mi...
senkit sem lehet örökké gyülölni :) én se gyülölök utálok embereket. max rövi ideig aztán közömbössé vál és nem foglalkozok vele :)
Nem korcsosult el :) Sztem nagyon is jó ember jó a személyisége Semmi probléma nincs vele..:) ŰPedig most is egy szerény rendes srác :) csak emellett bátrabb lett!

hmm a lányoknak sose vagyok szimpi :D kezdem felfogni amit mondtak a többiek erről :D Rólam? Oo hát egyáltalán nem.. nem sokan ismernek engem szal.. nemtudom ki hazudozott rólam.szal egyáltalán nem tudom miröl van szó -.-" semmi sötét titkom nincs és semmi rosszat nem csináltam.-.-"" és Ibi meg Sharky ismer szal Tőlük rosszat nem hallasz..max olyan emberektől akik nem ismernek az h mien pletyka terjed rólam azt nemtom..de biztos h hülyeség xD
Helyes :) Tedd azt !!

Rayna X 2011.03.30. 17:11:06

Pedig szerintem nagyon is igazak rá, amiket említettem. Sőt, nem csak szerintem, szinte mindenki szerint. Ezért is távolodott el tőle joo pár ember, aki anno elég közel állt hozzá. Érthető így szerintem ennek az oka. De majd egyszer te is felfedezed ezeket, a hibák kiismeréséhez időre van szükség. A legelején mindig mindenki csak a szépet és a rózsaszín felhőket látja (nálunk pl ez kb fél évig tartott - már mikor barátok voltunk, akkor nagyon közel álltunk egymáshoz). De majd, idővel... aztán onnantól meg majd a te döntésed lesz, h tolerálod e ezeket vagy tűröd megszenvedve.
Ego meg persze, h mindenkiben van. De azért nem ekkora, h tökéletesnek képzeli magát! xD

Ez nem ezen mulik, h ki volt ott előbb. Hanem a helyzeten. A helyzet pedig az volt, h az ő döntésére vártam. Így meg téll nyilván nem megyek oda, nem akartam megfojtani. Hülyén jött vna ki. S ezzel minden ismerősöm egyet is értett, h téll nem nekem kellett vna odamennem, inkább neki, h vmit még megemlítsen esetlegesen a döntésén is. Ez téll nyilvánvaló, ha beleképzeli magát igazán az ember ebbe a helyzetbe.

Hát, ha neked jool esik azzal a tudattal élni, h ugyanazokat a szavakat kapod tőle, amiket nem rég még egy exének mondott... :D Engem biztos, h zavarna. Nem lenne igazán őszinte, ha csak a beválltság miatt alkalmazná ezeket. Az az igazi, ha azt mondja ki, amit ugy igazán érez. S nyilván máshogy érez, másképp szeret, így más szavakkal fejezné ki magát. Kifejezetten hozzám szóló szavakkal. De mondom, te tudod, nekem mindegy.

H vettem volna észre? Szüneteltünk csupán, így a kontakt nélküliség nem volt jel (hiszen ez a szünet lényege). Csak az mutatta meg, mikor már veled csalt... de nekem 1 szót sem szólt soha semmiről, h mien irányba is tart a döntése. Így ez egy undorító, gerinctelen magatartás volt a részéről.

Szerintem lehet örökre gyűlölni. Lehet, már nem oan hevesen, mert az érzések idővel kopnak, ha nem táplálják őket, legyen az pozitív vagy negatív, de attól még teljesen semlegessé ugy se válik az ember számára az a személy, akit vmiért téll megvet. Max ugye, ha nem foglalkoznak sose vele, akkor ugy tűnhet, h ez semleges. De, ha pl vmien módon ujra képbe jön, az a szánalom ugyis előtör ujra (még, ha nem is oan erősen, de ott van).

Én nem bátorságnak nevezném azt, amiben változott... de mindegy, te nem tudhatod, h ő téll mien is volt, sosem ismerted a régi, számomra igazi Petit.
Az a Peti pl biztos nem hazudozna így, mint a vízfolyás. Még joo, h a figyelmesebb emberek, akiket téll érdekel ez az ügy, észreveszik az ellentmondásait.

Pedig hozzád közelebb álló emberek bírálnak téged, mint gondolnád... de többet nem mondok, nem akarom belekeverni őket ebbe a balhéba. Egyszer ugyis rájössz. Muszáj nyitott szemmel követni a világot, a környezeted, az embereket... sosem tudhatod, h épp joo emberben bízol e meg. Sajnos. Én is nem rég csalódtam így 1-2 emberben. Ezért téll óvatosan kell 1-2 nagy szót használni, mint pl a barátságot.

Azt is fogom tenni. De ti is tegyetek ugy (szoval próbáljátok kibírni, h pl nem a blogomon lógtok ^^"). Persze nekem aztán mindegy. Csak ugy higyjétek el, jobb. x)

(Zárójeles megjegyzés: Egyébként mielőtt félreértenéd, nem vagyok az a fajta ember, aki elítéli a másikat, ugy h nem ismeri. De már az első élőben találkozásunkkor lenéző voltál velem + ezek az infók, amiket mondtak mások... ez akaratlanul is megadja nekem azt a negatív képet. De esélyt egyébként adnék normálisan hozzáállva, ha nem lenne ez a kialakult helyzet. Így igazándiból tök mindegy ki mit hisz és hogy a másikról. Igazán egyikünk se ismeri a másikat, de nem is fogja már. Ugyh kész, ennyi.)

"Konklúzió":
Élje Mindenki normálisan tovább az életét, nem figyelve azokra, akik feszültséget okoznak neki! A balhé Mindenki számára felesleges, s unalmas is már. Nézzük mindig csak a joo dolgokat! x)

Ciel1989 2011.03.30. 18:24:10

hosszúúú -.-""""""
mindenki folyamatosan változik ahogy énis és van akinek ez nem tetszett és eltávolodott tőlem..de az ien emberek nem igaz barátok :) az igaziak még mindig megvannak :) de az pl h gyáva,Személyiség torzult meg nemtom mi volt még...hát egyáltalán nem az...
Semmien rózsaszin felhő nincs körülöttem :) teljesen világosan látom a Dolgokat:) és figyelek észrevenném ezeket..am is a legtöbb dolog már az elején kiderül :)
elég idős vagyok h ezeket tudjam szerintem ;) és nem ez az első kapcsolatom.. sokat tanultam. tudom mien a rózsaszin ködös állapot mikor nem látsz tőlle már voltam igy de már nincs ien ahogy idősebb az ember sok dolgot tanul :) ne aggódj nem kell semmit tolerálnom nem kell szenvednem semmi iesmi.látom azokat a dolgokat amiket mások hibának neveznek. kinek mi az :) nem hiszi magát tökéletesnek egyáltalán nem..de én azt mondom neki h nyugodtan mond h Tökéletes vagy én is az vagyok és ennyi :) nincsenek tökéletes emberek ezt mindenki tudja.. de ez nem jelenti azt h nem láthatsz másokat annak tudod h vannak hibái de azzal szereted a szemedbe tökéletes legalábbi nálam ez igy van számomra tökéletes :) az h idővel mi lesz az majd kiderül.de nyugi amit te mondasz sose fog megtörténni mert az már megtörtént volna ;)

DE azon múlik ez egy alap illem..am meg csak köszönsz azt elmész vagy mondod h hagylak akkor még gondolkozni vagy csak megkérded h mizu :) ennyi beleképzelem magam és én így tettem volna..^^

az elején volt és szinte minden fiú ezt csinálja ugyhogy kit zavar.. és azóta elég sok dolgot mondott amit tudok h soha senkinek nem mondott még.. :)ez biztos!! mert ezek nem olyan dolgok amiket másnak is lehet mondani nemtom elmagyarázni én értem az a lényeg :)igen öszinte és nem a beváltság miatt mondta :) azok dalok és a szövegét nem ő írta amugy...

ö azt se tudta h szüneteltek...ez végülis mindegy velem csalt... 1 csók volt összesen ne képzelj bele semmit.és összejöttünk és csak szakitásotok utána találkoztunk ismét de ez lényegtelen.

Hát akkor mindenki más :) mert bennem ien nincs..vagy csak én ismerem a megbocsáltást és alkalmazom is mégha az illető nem kér bocsánatot az sem számít.. nem fogok gyülőlni senkit bármenyire is megbántott... nem tudok és nem is akarok:)

Nem hazudozik nem szokása :)
attól még h nem ismerem olyan régóta ezt biztosra tudom...ha valaki hazudik az kiderül elég hamar de ő öszinte..attól még h a barátaid mit gondolnak mondanak..vannak olyanok is rajtam kívül akik ugyanazt mondják mint én :)

akik közel állnak hozzám 3 ember De eből csak Petit ismered a másik 2-tőt egyáltalán nem..Ibi meg Sharky aki még ismer de ők nem hiszem h bármi rosszat mondanának hiszen nincs is mit :) a többi ember meg szinte semmit nem tud rólam max non keveset..szal nemtom ki beszélt rólam se sajnálom h vannak ien emberek... akik hazudoznak rólam..

nem lógunk a Blogodon..csak mondták h ezt írtad aztán ... és végül írnom kellett -.-" de hallod most ezt leírtam de sztem mind2-nek van ennél jobb dolga..énse nézem többet a blogod..mert minek.. szal ne válaszolj mert azt is minek és akkor megint valaki mondja majd h nézzem meg mert irtál és akkor már megint vissza kell írnom de nincs kedvem -.-"

Amugy én nem voltam lenéző veled oO köszöntem is neked mert még kommentbe beszéltünk pár szót h hozok japán zenét..és hallotam h azt mondod barátnödnek h ez ki a franc volt -.-" jó oké nem kell emlékezz rám. de legalább ne halljam..am én is mindig azt hiszem h lenéznek sztem nállad is ezvolt xD szal mind1 igen lényegtelen ez az egész..

szal szijja..hagyuk ezt mind2-en makacs emberek vagyunk szal ugyse győzzük meg egymást ennyih ^^

Rayna X 2011.03.30. 21:01:51

Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a hamis jelzőt használnám rájuk, hanem a kifejletlen, éretlen személyiséget. Ienekkel nehéz igazi barátságot kötni. Mert hát egy ien változási roham jön rá, aztán puff, már nem is ugyanaz az ember, aki volt. Aztán ugy már nehéz ugyanugy szeretni őt (főleg, ha ez a változás kifejezetten negatív)...

Lehet tapasztalt vagy, tanultál már a hibáidból, de sosem lehetsz elég biztos, főleg, ha erről van szó. Azt a bizonyos rózsaszín köd állapotot nem mi irányítjuk, az egyszerűen jön, s könnyű elvakulni, akár megélted már valaha az életed során, akár nem. S őszintén bevallva, szerintem itt már szó van erről az állapotról, kiindulva abból, h még csak 2 honapja ismered, ennyi idő alatt épp, h valamennyire megismerted (ugyh hidd el, h még szinte semmit nem láttál belőle ;D majd rájössz), s már oanokat írkálgatsz neki, h huh (de fordítva is így van). Én ezt mindig nevetségesnek tartottam. Biztos, mert alapból nem hiszek a "szerelem első látásban" dologban. Én vallom, h az igazi, komoly érzelmeknek kell idő, h kialakuljon. S kell, h téll ismerd a másikat. Ezekből lesz téll szerelem. Az elején levő érzelmek meg csak szimpla fellángolások, az meg egy könnyen mulandó dolog. Dehát majd meglátjátok, nálatok, h lesz. Én így gondolom ezt, aztán majd kiderül.

Rossz szájízzel váltunk el akkor utoljára, nem tudtam, h áll hozzám, így nem fogok odamenni. Ő viszont egyértelműen tudta, h én jool viszonyulok. Ő tehát megtehette vna minden kockázat nélkül.

Ezt nem tudhatod biztosra, de hidd azt, reméljük téll ugy van. (Én csak azért kételkedem, mert nekem is elég komoly dolgokat mondott nyár-kora ősz tájékán. Aztán nem tudom igazándiból, mi az amit nekem még nem mondott, s neked mondott először. De mondom, legyen ugy... x))

Nem tudta...?! Joovicc. Tudta ő, meg lett elég értelmesen beszélve, h most erre szükség van. S, ha döntött keressen fel, aztán leülünk megbeszélni. Ezt ő megértette. Csak hát ahogy látom megint a tagadás és hazudozás megy nála ^^"... grat neki!
1 csók az épp elég. Érzelmileg is asszem eléggé megcsalt...

Ez egy egyben joo és rossz tulajdonság ugy hiszem.

Nem hazudozik?! *röhögőgörcs* xDDD Joovicc.
Már kiindulva abból, amit pl neked is bejátszott sztori velünk kapcs. Nagy kamu.
A barátaim meg oan dolgokat mondanak nekem (némelyek bizonyítékkal!), amik Peti által hangoztak el. S hát csak tudom, h ha velünk kapcs hazudik, mivel én is megéltem. :"D
Szoval hatalmasakat tud hazudni. De egyszer ugyis mind kiderül biztosra. Ha idővel, hát idővel. Egyszer ugyis megjárja.

Hát... nem lennék ezekben ennyire biztos, de hagyjuk hagyjuk, igazándiból full nemlényeg. :D
Azért kétlem, h hazudnának, mert nem egy ember állítja rólad ugyanazokat, s ők ráadásképp nem is ismerik egymást, így összebeszélésnek sem áll fönn a lehetősége... x)
De igazándiból pont nem érdekes ez a téma. Téged nem érdekel, én mit gondolok. Bennem van egy kialakult kép, de nem foglalkozom vele, mivel alapból veled nem foglalkozom. Így ennyi.

Végül válaszoltam, mégiscsak az én blogom, zavarna, ha lenne bejegyzés így, általam lezáratlanul. De neked nem kell visszaírod erre, főleg, ha ennyire nincs kedved. Meg hát am téll felesleges bármiről vitáznunk már. Ugy se fogjuk egymást megérteni (te inkább a barátodnak hiszel - én meg nyilván a saját igazamnak). Ennyi.

De, az voltál. Köszöntél, de oan lenéző hangon, mintha vmi szardarabnak köszöntél volna, akin csak max röhögni tudsz. Rám se néztél közben. Ezért mondtam azt, h "mi a franc volt ez a lenézés". Tisztíttasd ki a füled vagy ha nem érted biztosra, ne képzelj be semmit, mert abszolut nem biztos, h az ugy van. (Mint ahogy most sem ugy volt.)

Nah. Akk ennyi. Pá.
süti beállítások módosítása