HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

NG^^~

Rayna X 2011.04.07. 16:18

Sziasztok!

 

Most a március 5-ei Nippon Groove-ról írnék egy beszámolót. ^^

Napközben itthon döglődtem, mint mindig, mikor buli van. :D Meg persze előkészítgettem a holmiaimat. x) Majd háromnegyed 4-kor indultam el Chizu elé a Lágymányosi híd-hoz. Fél 5-re sikerült is odaérnem, amikorra megbeszéltük. Ő már ott volt. Aztán indultunk is vissza hozzánk. Negyed 6 fele meg is érkeztünk. Bizsu nehezen, de megbarátkozott Chizuval. Chizu a lakással már nehezebben, számára tul "Budai" volt. xDDDDD Sokat beszélgettünk, röhögcséltünk, kajáltunk is még egyet... x) Majd este 6-7 fele el kezdtünk készülődni. Először Chizu készült el. Nővérem kisminkelte őt. :D A haját együtt csináltuk. x) Majd én is kicsit késve, de nekikezdtem a készülődésnek. Kb 9-fél 10 fele meg is lettünk mindketten. Indulni háromnegyed 10kor indultunk, villamos csak 10 körülre jött, pedig 10re már ott kellett vna lennünk Népligetnél Chizu egyik ismerősével talizni, dehát ez van, őszintén ő se bánta... xD Kb fél 11re érkeztünk meg. Még kicsit azért vártunk arra a bizonyos ismerősére, dehát nem jött, így gondoltuk már biztos bemehetett vagy el se jött vagy vmi. Aztán átsétáltunk Dieselhez, s kb háromnegyed 11-11 fele bementünk. Már az elején sikerült találkozni Mindenkivel: Sharkey (miattam lejött *-* <3), Milán, Blanka, Orsi, Dia, Niky (végre összefutottunk x3), Dawe, Matsu, DJ-k, többi, előző Shoxxról + most ujonnan megismert emberek x), stb. Joo zenék is bőséggel voltak: HARDSTYLE DISCO + NEVER END (<3333 Már élőben megköszöntem Ji-nek egy nagy öleléssel, de köszönöm még1x!! *_____* <3), Wake Up Call, Bird Of Paradise, Hinotama Boy, Incoming, What Do You Hear?, Tsuki Warabe, Bbiribbom Bbaeribbom, Pop Diva, Change, Try To Follow Me, Fire, Clap Your Hands, Oh!, Gee, Hoot, Energetic, Bo Peep Bo Peep, Shake!, Chitty Chitty Bang Bang, Abracadabra, Heartbreaker, Knock Out, High High, Digital Bounce, Love Ya, Sorry Sorry, Bonamana, Lucifer, Ring Ding Dong, I'm A Guy Like This, Sayaendo, Lollipop, Strong Baby, Crazy Dog, Stylish, Mirotic, Shock, Rainism, Right Sound, Ganguro, The Boom Boom Power, Tokyo Drift, Keep The Faith, Keep It Real, stb. Szoval táncolni volt bőven mire! ^^ Kb végig a tánctéren voltunk, mint minden NG-n. :D De beszélgetni, iszogatni is elmentem néha, ha épp kevésbé joo zene ment. x) Az volt vicces, mikor Yoji(<3) jött... épp ültünk Orsiékkal ott a tánctérre lenézős helyeken. Erre hallom, h elindul a Hardstyle Disco, s se szó, se semmi nélkül, komoly elhatározott arckifejezéssel felpattantam, és lerohantam a tánctérre. xDDD Aztán leeshetett Orsinak, h mi van, be is jött ő is végül. :D xD Persze azért egy kis rossznak is kellett történnie, mert had ne tudjak már teljesen önfeledten bulizni: A vége fele felfedeztem, h nincs meg a pénztárcám. Oo Bár nem volt már benne csak kis aprópénz, azért eléggé kiakadtam. De Chizu és Orsi nagyon cukorfalatok voltak, s hihetetlen édesen nyugtattak a mosdó padlóján csövelve ülve. :D Imádom Őket, ez tényleg rengeteget jelentett nekem! ^^ <3 Aztán még táncolgattunk az utolsó számokra, majd vége lett a bulinak 4-kor (Miért csak 4ig tart? >.< Bezzeg Shoxx 5-ig. -.-" OK, valszeg a hely miatt, de akkoris igazságtalan.). De persze nem tudtam rögtön hazamenni, mert rájöttem, h a bilétám a pénztárcámba tettem, ami meg ugye eltűnt. ^^" Ugyh megint elkenődtem a várakozásban. De aranyos volt a bizti, segített ruhatárnál. Mi több, egyszercsak a kezembe nyomta a pénztárcám... na ekkor sokkoltam le. O___o Végig 100%-ig biztos voltam benne, h nem én hagytam el, hanem, h ellopták. Erre... O.o Okom volt ezt hinni egyébként. Egy, mert mindig vigyázok mindenemre, nem szoktam elhagyni semmimet sem (max öngyujtót xD). Kettő, mert utoljára sörvevésnél nyultam a pénztárcámhoz, utána pedig kifejezetten emlékszem, h visszaraktam a táskám mélyébe, mert direkt fölé tettem a mobilom, zsepit, cigit, stb-t, hisz tudtam, h legközelebb azokat hamarabb fogom használni. S azok megmaradtak. Három, mikor visszakaptam, az aprópénz hiánytalanul benne volt meg a biléta is, de elölről eltűnt a már több éve ott tartogatott 5 euróm (ami azért így belegondolva nem kevés pénz - legalábbis nekem >.<). Ugyh szerintem kilopta egy külföldi, aztán letette csak ugy vhová, mert a többi dolog nem kellett neki belőle, s vki más rendes személy megtalálta, s leadta a ruhatárba. xD Najoo, igazából nemtom, kellőképp rejtélyes ez. De nem lényeg igazándiból, ami számít, h kisebb-nagyobb hiányokkal, de meglett! x) Ugyh utána már haza tudtam menni szépen kabátban, jobb kedvvel. x)
Ugyh összességében kissé idegeskedősen a végén, de jool telt ez a buli! Végülis a rossz pillanataimnál is ott voltak azok, akiknek számítok, s ez már feledteti a gondokat! x) + Hozzávesszük, h a buli többi része k*rvajoo volt... *-* Akk kimondhatjuk, h ez téll egy nagyon joora sikeredett buli volt! x) Nekem eddigi legjobb Groove-om. ^^
Imádás!~<3

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Orsival és Diával <33
(Oan pici vagyok. >.< xD)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chizuval és Blankával dance! :D <33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én már egy épp elfogyasztott sörös pohárral a kezemben xD
(Látszik a fejemen, h már el volt az fogyasztva. xDDD)

~Rayna X

Címkék: blog kép disco buli x party never pénztárca dóra ng end hardstyle orsi groove yoji nippon zemán rayna sharkey chizu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr452807497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása